برگزاری نشست همفکری دو انجمن شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت و خراسان رضوی
نشست مشترک انجمن شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت و انجمن شرکتهای دانشبنیان استان خراسان رضوی باهدف یافتن محورهای همکاری مشترک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت تهران، در ابتدای نشست سید مهدی مدنی رئیس هیات مدیره انجمن تازه تاسیس شرکتهای دانشبنیان خراسان رضوی به ذکر تاریخچهای از تشکیل انجمن پرداخت و افزود: انجمن در سال 98 با مشارکت 60 شرکت فعال در عرصه دانشبنیان تاسیس شد و از بدو امر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی استقرار یافت.
رئیس هیات مدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: انجمن در وهله نخست با هدف کمک به حل مشکلات شرکتهای دانشبنیان تشکل شد و اکنون با توجه به اینکه در استان 260 شرکت دانشبنیان به همراه 500 شرکت مستقر در مرکز رشد خراسان رضوی فعال هستند، توسعه اکوسیستم فعالان این عرصه در زمره اهداف اولیه هیات مدیره به شمار میرود.
در ادامه شاهرخ مهدوی مدیر اجرایی انجمن شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت تهران ضمن خوشامدگویی به حاضران و با تاکید بر توسعه همکاریهای فیمابین گفت: فصل مشترک فعالیت دو انجمن مفهوم دانشبنیان است و هر دو مجموعه تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات این شرکتها به کار خواهند گرفت. توسعه روابط بین تشکلی مسیر را برای همافزایی و ارائه خدمات موثر به شرکتهای دانشبنیان هموار میسازد.
او با ابراز امیدواری، افزود: این دست نشستها سرآغازی بر توسعه همکاریهای بین تشکلی است و تدوام آن نیز در رفع موانع تولید از طریق رساندن صدای بخش خصوصی به ارکان حاکمیتی موثر خواهد بود.
همچنین توافق شد، جلساتی در آینده برای شناخت توانمندیها و قابلیتهای طرفین و یافتن راهکارهای عملیاتی در جهت اهداف دوجانبه برگزار شود.
تاریخ انتشار: 98/07/09



