هفتمین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت تهران بصورت برخط و از ساعت 10 تا 11:30 روز دوشنبه مورخ 07/07/99 با معرفی 4 طرح توسط فناوران مربوطه و به شرح ذیل برگزار گردید:
- پماد گیاهی کلس: جناب آقای مجید محسنی از شرکت دارو شفا طبیعی پدیده
- دستگاه الکتروشوک خودکار: جناب آقای دکتر امید شعاعی از شرکت نیک تک فن آوری
- گجت هوشمند پایش پارامترهای سلامت: سرکار خانم نگین امیری از گروه فناوریهای هوشمند آکو
- پلتفرم دستیار سلامت هوشمند در حوزه دیابت: جناب آقای مسعود طغیانی از شرکت اسمارت مدیکو
در ابتدای جلسه و قبل از ارائه طرحها ، آقای دکتر وطن پور ریاست هیات مدیره انجمن و آقای دکتر ابوالفضلی رئیس کمیته تجاری سازی انجمن و آقای دکتر مهدوی دبیر انجمن ضمن خوشامدگویی به حاضران در جلسه ، به اهمیت نقش فرایند تجاری سازی درتوسعه فناوری و کمک به ایده های نو در حوزه سلامت پرداخته و بر لزوم همراهی مثلث سرمایه گذار ، فناور و انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت بر این روند تاکید نمودند.
سپس فناوران نسبت به ارائه طرحهای مربوطه ، اقدام نموده و پرسش و پاسخ اولیه در مورد این طرحها به انجام رسید و مقرر شد تا مذاکرات تکمیلی سه جانبه فناوران –انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت تهران -سرمایه گذاران درمورد طرحهای مورد استقبال واقع شده طی روزهای آتی ادامه یابد.
در خلال برگزاری این جلسه جناب آقای حسینی نماینده محترم صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز به عنوان حامی برگزاری این جلسه از سلسله جلسات کمیته تجاری سازی ، خدمات قابل ارائه در آن صندوق به شرکت های دانش بنیان و طرح های فناورانه و نوآورانه را اعلام فرموده و ضمن ارایه گزارش مبسوطی از روندهای اجرایی تجاری سازی طرحهای فناورانه و نوآورانه در صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز ، اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این زمینه را با ارایه مستندات لازم برشمردند. در ضمن مقرر شد تا زمینه همکاری بیشترآن صندوق با انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت تهران بعنوان پل ارتباطی میان فناوران و سرمایه گذاران مورد بررسی واقع شود .
در خاتمه،آقای دکتر وطن پور از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت جهت عضویت در انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت و مشارکت فعال در انتخابات آتی هیات مدیره انجمن دعوت بعمل آوردند.
این جلسه در راس ساعت 11:30 با حسن ختام مسئولین ذیربط خاتمه یافت.



