ابلاغیه سازمان غذا و دارو برای ذخیره ۳ ماهه دارو
سازمان غذا و دارو با صدور بخشنامهای جدید، کلیه شرکتهای تولیدکننده دارو را موظف به برنامهریزی جهت تولید و ذخیرهسازی حداقل سهماهه نیاز دارویی کشور کرده است. دکتر اکبر عبداللهی اصل، مدیرکل محترم امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، در نامهای خطاب به مدیران عامل شرکتهای تولیدکننده، بر ضرورت حفظ دسترسی …
ابلاغیه سازمان غذا و دارو برای ذخیره ۳ ماهه دارو ادامه مطلب »









